" Sadece bir  nefeslik ömrüm olsun sende,Sadece bir hasretlik yerim olsun yüreğinde…”Her aşk küllendi… Yürek dillendi… Rüyalara daldı gönül, sevdalara kapattı gözlerini… Zamansızlıkların içinde sana ısmarladı yarınlarını… Sustukça yaşadı, kendini sana adadı yürek…Adıma anlam katan gülüşlerimi ellerinde büyüttü umutlarım…Şimdi gel sen de hadi, yüreğimi güldür…Asi ve keskin gülüşlerim olsun adımın anlamı…Her şey geçsin bir hüzün kalsın gözlerimde… Çiçek kokulu bir aşk burnumun direğinde, bir de yapraklarını öptüğüm yeni doğmuş bir bebek tohumu düşlerimde…Bir nefes bildim seni sevdaların gönlünde… Doyulmayan bir hasretsin yüreğimin dibinde…Dedim ya; “Her aşk küllendi işte, yürek dillendi. Rüyalara dalan gönül, sevdalara kapattı gözlerini.”Şimdi ninniler söylüyor o yürek kendini avutmak için… Daha da yaşlanıyor gece…Ve ben yaşıyorum… Ölüyorum yaşadıkça.. " (netten alıntıdır)

0 yorum:

Yorum Gönder